вторник, 11 август 2015 г.

Проф. Чирков: Детето на президента е можело да бъде спасено при ранна диагностика



Проф. Чирков: Детето на президента е можело да бъде спасено при ранна диагностика


Аз лично поне 5 пъти съм чувал проф. Чирков да говори за своя проект...Проект, който лежи в чекмеджетата на Здравното министерство. Министерство - подобно на другите, пълно с креатури от социалистически тип. Креатури, който ще ви обърнат внимание само ако са лично заинтересовани. Креатури, които за няколко седмици обладават всеки нов министър...Така че той забравя от къде е и за какво е там. Дори и да е бил с добри намериния....Така досега не беше направен никакив конкурс с проекти за здравна реформа...А проектът на проф. Чирков нека си лежи в чекмеджетата...

А защо все някой от президентите ни не повдигна този въпрос?!?! Сигурно и всред относително скъпите им и умни съветници е нямало и един едничък, който да им отправи това като съвет.

Аз лично неведнъж съм предлагал да бъде направен такъв конкурс. Предлагал съм идеи на много ведомства. От Социалното министерство, до КАТ, а и до Президентството...Но...Те на проф. Чирков не ъбръщат внимание, та...

Няма коментари: