вторник, 1 април 2014 г.

"Страхливците" или НИЕ?


Страхливците

Лично съм от тези, които през годините предлагаха нови идеи и "технологии" за това което ни е нужно.

На кой ли не съм го предлагал, май само на комунистите, Сидеров, ДПС и Бареков не съм:

http://boababbg.blogspot.com/2013/07/2.html

И не само горното като проект, но съм предлагал и да се организира конкурс на проекти.

Разбира се, те, хванали вече някой за онази работа, знаят всичко по-добре и/или просто не съм предложил директен доход.

Остави другото, но манифестацията за липсата на "сили" и "валенции" да контактуваш с гражданите всъщност също чертаят и резултатите от "дейността" им.

И нека го кажем в пряк текст - голямата беда не е във вечните "муцуни", в края на крайщата те трябва да са познати, за да привлекат избиратели, бедата е че НЯМА, независимо от чия "гражданска" партия, или от кои нови или стари "реформатори" и най-малкия повей за инициатива да се потърси единствената възможно-работеща "технология".

А нещата са относително прости. Трябва само малко да се абстрахираш от инерцията и да се замислиш. 

Само с обединение усилия, социална и доброволческа солидарност, и истинска, реална демокрация могат да се решат проблемите ни. Какви са нещата, които искат 90% от българските граждани. А като искаш нещо би трябвало и да си готов да направиш нещо затова. 

Но кой ще организира и даде възможност за правенето?

Няма коментари: