сряда, 1 октомври 2008 г.

Червената точка

В коя забавачница беше, Иване, в горния край на Л.Каравелов / сега е клуб на Демкратическата партия - Стефан Савов /, или преди Графа / сега е някаква кръчма с име подобно на "дядовци", май /? Аз бях в немска, в долния. Тези забавачници, които се помещаваха само в по една стая и където всеки час се сменяха групите по езици биваха малко като килийни училища... :;) И аз си имах там едно, две момиченца симпатии / но те не ми симпатизираха, май /, защото бях доста немирен и тъп. Дотам, че след известно време ми се наложи да си напиша сам червена точка в бележника, защото ми се бяха натрупали доста черни, което веднага беше разкрито от родителите ми, които тъкмо щяха да ме шамаросат, когато ги умилостивих със заявлението, че искам да ги зарадвам. :lol:

ПП.Иначе Иван Костов и той си пише май сам червените точки. Сигурно за да зарадва привържениците си. ;)

Няма коментари: