сряда, 23 ноември 2011 г.

Нова десница?!

На България е нужна нова дясна партия, която да работи с ГЕРБ
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1122730


Откъде ще се вземат лидери за нова дясна партия?

-Не съм експерт, но съм убеден, че на България й е необходима една нова десница.

ГЕРБ също претендира да е дясна партия. Вярно, че от гледна точка на финансовата и фискалната политика е такава и аз затова я поддържам. Нейните експерти наистина направиха това, което много малко партии успяха - изключително ниския дефицит, ниско задлъжняване, ниски данъци и др.

Но аз смятам, че трябва да се роди нова десница, която да подкрепя ГЕРБ. Те трябва да бъдат коалиционни партньори, докато ГЕРБ продължи да води подчертано пазарна политика. Това, което ме тревожи в ГЕРБ, е толерантността не към Русия, а към мафиотската й политика. Сега пак се говори за Белене, което е абсолютно пагубна перспектива, или за Бургас- Александруполис. Така директно се работи за мафиотската Русия, която няма интерес за благоденствието на България. Оттам плащат на цяла армия от лакеи в България, включително и в пресата.

Няма коментари: