събота, 28 юли 2012 г.

Законът за конфискацията и оригиналната идея

По случайност, за майтап или за щастие много от идеите и предложенията ми от миналото които съм разпръснал из форумите намират приложение.

Ето и мотото на форума ми, и от там дори вземат хората идеи. В случая - "Държава на гражданите" - Кунева...

Готови ли сте като правителство да чуете препоръките на ЕК по отношение на съдебната реформа?

Бойко Борисов: Вече мислим и за доходите Премиерът пред "Капитал"

- В доклада (на Европейската комисия) ясно е казано, че правителството има политическа воля и това, което е зависело от нас, законодателната рамка, се отчита като много добре направено. Не случайно, и ние там нямаме никаква намеса, Дейвид Камерън, английският премиер, изпраща писмо да поздравява премиера за закона за конфискацията, това е много голямо нещо. Вие знаете, аз дори заплаших, че ще си подам оставката, и си я носех, ако не бъде приет законът за конфискацията.

А ето и оригиналната идея:
Boabab МнениеПуснато на: Вто Май 08, 2007 3:55 pm
Заглавие: Отговорете с цитат Rhinos написа: Механджи Боабабе, споменатото л... е син на Ирен Кръстева, която беше издигната от СКГ, за тото и прочее афери. Семейственост преди всичко.
Механджи Рино, някои истински демократи не харесват тази моя мисъл, но аз все пак държа на нея. Пример: На това момче, на мамка му, пък и например на "следователката" Шарланджиева, чиито очила струват повече от месечната й заплта, ако ми дадат властта, ще направя един един сбор на заплатите и директно докато се усетят ще им взема всичко което имат отгоре. Пък нека водят други хора, за да докажат че ги спонсорират и тогава ще им го върна. Ама от пенсионните фондове, че още като им го взема ще го пусна там. Пък нека ме наричат диктатор и популист.

Пак там
Boabab МнениеПуснато на: Пет Апр 20, 2007 11:36 pm Заглавие: Отговорете с цитат Krasimir_Gadjokov написа:
Boabab написа: Добре де, тъй като търся кредитори ще издам една от малките си тайни. Ще действам по подозрение. Например Х има много пари и явно не може да се види откъде са парите му, от друга страна има клюки, а и данни в АПИС и ДАКСИ, че е свързан с разни не съвсем чисти бизнесмени / в горното число можем да поставим както Людмил Стайков, така и Царя, така и Церовски и много, много други /. Та. Директно им вземам това-онова, влагам го за ред в държавата, за пенсии, заплати на лекари и учители и инфраструктура... Разбира се, ги оставям да ме съдят и ако си докажат черно на бяло приходите им ги връщам / може и в приватизационни бонове /.

ПП. Помнете ми думата утре ще изникне още една популистка партия с тъкмо тази идея, или пък Атака ще я обяви за своя. Но както винаги така ще ги извъртят, че да не могат ги приложи.

Това, Boabab-e, накракто казано е експроприация на частна собственост със сила.

Спомняш ли си кой в по-новата ни история - със СЪЩИТЕ аргументи - го е правил? "По подозрение", без надлежен съдебен процес, без представяне на доказателства? Или да ти припомням аз? Smile

Поредното доказателство, че когато КОМУНИЗМА е ГЛАВАТА на някого, това той да се бие в гърдите и да крещи колко голям АНТИКОМУНИСТ е, не означава нищо.

Дори да се смяташ за антикомунист, ако мислиш по комунистически - то ти си комунист.

Аз не съм казвал Красимире че съм антикомунист, не съм си подвивал и опашката, когато нсеправедливо обвиняван съм те защитавал, както и бач ти Ригас, но ти казвам сериозно, че това, което наричаш ти експроприация на частна собственост аз наричам шут с трендафор в гъза и ще го направя ако имам власт, пък нека те ме съдят, а не да оставят хилядите нещастници на произвола на съдбата с теоретичаскито право да ги съдят тях. А ако на теб тази страна не ти харесва ако искаш си остани в Канада. За което се съмнявам, защото съм сигурен, че в страната, която ще измайсторя ще искаш до дойдеш с голяма молба.


А всичко това, както и много други, вече влезли в "употреба" идеи ще се четат, някой ден, в книгата ми "Как разсякох завесата на битието".

Няма коментари: