сряда, 6 февруари 2013 г.

"фундаментална" съдебна реформа и Параграф 22

В понеделник Яне Янев говори за разсекретени документи свързани с отклонения на пари от ядрената ни енергетика свързани с БСП и фирмата Фронтиер.

Вчера сутринта пък, по ТВ7 имаше спор и диалог между Яне Янев и Атанас Мерджанов, от БСП ,по същия въпрос.

( както се разбра Бареков е канил и други хора от БСП да опонират на Янев, но тъй като
например Румен Петков казва:

 Аз на среща с Яне Янев? Първо съм естет и второ – имам хигиена на контактите

сигурно имайки предвид хигиената на срещата си с Братя Галеви

Румен Петков: Аз на среща с Яне Янев? Първо съм естет и второ – имам хигиена на контактите


е поканил Мерджанов.

 )


Яне Янев и Атанас Мерджанов за разкритията на Комисията за установяване на корупция по високите етажи на властта и за новоразкритите досиета


Между другото депутатът Мерджанов казва:

 Без значение дали те бяха засекретени, разсекретени и прочие. Всъщност това са едни прекратени досъдебни производства и аз смятам, че единствено правораздавателните органи са в правото си да отсекат има ли нарушение, има ли престъпление и какво следва да се върши оттук нататък. Останалото е плод на импровизация, плод на спекулация и на оклеветяване.



Което пък ни връща на факта, че за всяко престъпление в България се разчита на Българския съд.


В същото време на всички ни е ясно какво представлява този съд, както и неговите "отговорности", така и мнението на Европеския съюз за качествата му:

ЕК още чака "фундаментална" съдебна реформа в България

Няма коментари: