четвъртък, 21 февруари 2013 г.

Държава на гражданите

От около 20 години работя по един такъв проект. И мисля, че съм го развил както теоретично, така и технологически. С други думи имам готова рецепта по отношение на това което искат хората в сегашните протести. Става дума за нещо, което те сами ще управляват и реализират. А най-правилните решения ще идват текущо и напълно демократично.

Колкото и смело да звучи това, най-малкото, е концепция..

Но какво представлява България днес?

Със съзнанието, че функционирането на всички носещи точки на българската държава са малко или повече симултативни, се опитвах упорито да предложа на администрацията ни това решение...


Първо се опитах да го предложа на Костов, след това на Симеон в лицето на социални министър Шулеава. практически се стигна до някакво решение от страна на Шулева, но така че взе идеята, усвои много държавни пари без резултат, а мен ме отрегулираха... :)

Така или инак дойде правителството на ГЕРБ. Симпатизирах и симпатизирам на Бойко Борисов, като по този повод сметнах за съвсем естествена да го предложа на тях.

Симптоматичния резултат е това което е България. На кой не пращах проекта - на социалното министерство 3 пъти, на президентсвото 2 пъти, на министър председателя 2 пъти, на министър по еврофондовете 1 път...

Да, възможно е аз да не съм добре, въпреки че животът ми доказва друго ( не желая сега да прилагам доказателства :) ), възможно е идеята да е луда, утопия, или неприложима...

И все пак арогантността, невниманието и липсата на всякакво внимание или адекватна реакция на опита на един активен гражданин да помогне на страната си бележат "качеството" на днешните протести и резултатите им. Което отново ще ни нареди на мястото, на което сме си и ще бъдем.  

Няма коментари: