петък, 24 януари 2014 г.

Със Сочи или без Сочи

Отворено писмо до Президента на България


Въпросът е какво е мнението на повечето българите. Аз лично съм да не се отива на посещение в Сочи, също съм лично срещу това Паметникът на съветската армия да стои в центъра на София.

Но в случая е важно какво смята Бойко Борисов - ако е за или против, съответно това ще означава болшинство в едната или другата посока. Без да съм го питал лично, знам че той ако беше президент щеше да отиде в Сочи, и без да съм го питал знам че в момента няма да се захваща с преместването на паметника.

Деликатна работа. Но работа изключително важна, работа която касае на първо място дистанцирането на България от Русия. Но дистанцирането няма как да стане с демонстрации, а с факти. Такива факти са както спирането на Бургас-Александрополис, така и строежът на Белене по онзи договор. Факт също би бил свалянето на настоящата тройна коалиция. А с отказа на Президента да отиде в Сочи, той само ще изостри ситуацията и ще си стесни възможността да направи истински необходимите ходове, когато и за каквото трябва. 

Няма коментари: