понеделник, 6 юли 2015 г.

Гърция - "да защитава своите интереси независимо от цената, която те лично или обществото им ще трябва да платят"

Петко Симеонов, Фейсбук:
Вероятно съм в грешка.
Имам приятели в Гърция, с които съм в редовна връзка.
Като имам предвид разговорите с тях и чета българския интернет, гледам радио и слушам телевизия smile emoticon в мен остава впечатление за пълно неразбиране в България за какво са гласували гърците на референдума.
Гласувалите "за" са съгласни Гърция да каже "да" на представителите на Международния валутен фонд и прочие важни чиновници.
Гласувалите "не" искат Гърция ясно и категорично да защитава своите интереси независимо от цената, която те лично или обществото им ще трябва да платят.
Едните говорят - в ЕС сме, да се подчиним.
Другите казват - ние сме свободна и независима страна, макар да сме членове на ЕС.
Както започнах - може и да греша, но шамарът беше звучен.
Бъдете убедени пред нас-българите са неочаквани събития. За размишления, искам да кажа.

Някак не ми се вързва логиката - да си "защитиш интересите, независимо какво ще ти

коства това". За мен високата цена нещо да ти коства - си е висша защита на 

интереси...Явно ние българите сме много елементарни. Явно при гърците защитата 

на интересите включва огромен арсенал трикове при пазаренето, за които нямаме 

понятие. 

Няма коментари: