четвъртък, 1 октомври 2015 г.

България пак не ни изненадаха с димките преди свършената работа

Приложението не работи

КАТ ме изненада - внедрили са почти всичките ми предложения

Цитат от форума на Дневник


Ех, някой да го беше видял преди да пише глупости!- цитат на коментар #10 от “Йовко Ламбрев”

Ти да не си някой от фирмата, която е изпапала поръчката?

1. Пуснато ли е официално, защото не му личи?
1. Приложението е неоткриваемо през Google Play
2. Остава вариант през браузър. УЖ е ползван респонсив темплейт, НО не работи. Менюто не се отваря.
3. Глупави описания. Какво означава "Requires iOS 7 or later. Compatible with iPhone and Android phones."? Anroid телефоните работят с iOS?
3. Трети вариант - писане на ръка на адреса за изтегляне. Така най-накрая се отваря в Google Play. Натискаш Install .... ИСКА задължителна регистрация или логване в Google профил. Не съм виждал такова чудо досега. Уж съм IT специалист, а едва успявам аз.
4. Иска ми данни за Самоличност, Местоположение, Телефон, Снимки/Мултимедия/Файлове, Камера, Данни за идент. номер на устройство и за обажданията, Други . АБЕ ТОВА ПРИЛОЖЕНИЕ НА АПИ ЛИ Е ... ИЛИ НА ДАНС? Малко е нахално.
5. Писна ми ... превключвам на великата и безплатна навигация NOKIA HERE.
6. Гледам скрийншотове. Абе това не е ли Google Maps Api с елементарно маркиране на пътища и точки? Трафик информацията и тя ли оттам? Каква е иновацията, извършена от АПИ и фирмата изпълнител? Като офлайн навигация не може да се ползва май? Мързелите в АПИ кога ли ще им писне да рисуват и отбелязват маркери?
7. Тея пробутват ли ни Google Maps с маркери и за колко пари?
8. Нямам повече време да се занимавам засега, но може и да има и хубави черти.

Няма коментари: