събота, 3 октомври 2015 г.

Диалози на аутсайдери в "Ръкописът" :-)




От ръкописът

Малко съм разочарован от получилото се предаване. Изглежда по-скучно отколкото и очаквах.
Например аз имам една забележка към представените части от сниманото.
Конкретно не одобрявам, че изказването ми при представянето на романа, че той е сатира срещу българската интелигенция, която се е дистанцирала от народа...загледана в пъпа си, не беше намерило място.
Не съм доволен и от това, че критиката на Ваня Щерева към романа ми беше показана, а похвалата на Захари Карабашлиев, че диалозите са много качествени и романа става за пиеса - не.
Интересно ми е също защо като пиша на страницата на "Ръкописът" във Фейсбук мнението ми не се показва. Литература с цензура не се прави.
  • 4 души харесват това.
  • Коментари
    • Emanuil Mihaylov За съжаление аз също намерих предаването за скучничко. По едно време минах на друг канал. За сравнение, италианският "Masterpiece" е наистина уникален, и това, което привлича там беше именно журито с неговата градивна критика и солидна аргументация относно всяко решение. За това обаче ще поствам като дойде моят ред да се потя пред тримата войводи. ...ако дотогава "тапата" не се запуши де...
      • Венцеслав Йонков При мен се стигна до нещо като повърхностно подхвърляне на две тези - според едната е нужно повече действиe - подразбрах действеност като "Конника без глава" или "Стъклен дом" smile emoticon - или както моят редактор ми казва - пишеш хубаво, но докато не вкл...Вижте още
      • Венцеслав Йонков

        Напишете отговор...
    • Emanuil Mihaylov не всички романи бяха четени от журито-мисля, че стана ясно на всички участници. То и затова нямаше аргументираност от страна на журито. Просто запълнихме едно празно време и поехме по предопределения ни път. На това му викат Шоу. Но не вярвам, че затова пееше Фреди Меркюри.
    • Цветлин Вълев Истината е, че Щерева се държа арогантно. "Великата писателка", която не иска да си плаща парното не беше подготвена - не беше чела книгите. Любим лаф и беше: "ОООО, едвам прочетох 3 страници - за нищо не става твоята книга!". Отделно ни снимаха 3-4 дена, а отделят по 3-4 минути на човек. както виждам в предаването. Аз лично не съм запознат с "творчеството" на Щерева и нямам желание да чета измислици, които нямат връзка с действителността. Моята книга е свалена и прочетена около 10 000 пъти от личния ми сайт, имам брояч, така че тая комисия не ми е коректив.
      • Венцеслав Йонков Аз лично не бях чувал за нея...Но по-важното е че тя не беше чувала за Георги Божинов...Иначе няма лошо...Простакещината не е нещо анормално за България. Има и други състави на журита. Къде с Георги Господинов, къде с някой друг...На един от предните конкурси Милен Русков беше спечелил с "Възвишение". Преведоха я и в чужбина. Спечели и Роман на годината. Купих си я, четох някъде до страница 100. Историческа тема. Не мога да кажа нищо лошо....Смятам обаче, че българската литература, предвид резултатите й от последните десетилетия, а и поначало предвид живота ни, се нуждае от други теми, а ако не нови теми, то поне търсене на нови пътища - и езикови, и по нови, неописвани досега типажи, изображения, стил...

Няма коментари: