петък, 26 февруари 2010 г.

Възможното днес?

Днес сутринта "инспектор" Красимир Костов, малко "странния" полицай, който сутрин обявява трагедията на материалната ни и организационна инфраструктура като катастрофи по българските пътища, разказа че е бил в Маракеш, Мароко. Показа и филм, в който се видя и тяхната значително по-добри пътища...Сетих се и за една случка вчера вечерта на кръстовището на Графа и Канала. някакъв тип с явно нарушение запуши и рейсовете и трамвая, а аз се обърнах към полицая там:

- На тоя трябва да му запишете номера.
- З'апиши го ти - ме отряза безцеремонно.


По късно медиите ме посрещнаха със заглавия като:

http://www.mediapool.bg/show/?storyid=162348&srcpos=2

Нови бомбастични сценарии оплетоха ДАНС, Емин, Трактора и Доган


И тъй като явно някои мои приятели са изненадани от позицията ми изобщо по въпроса ГЕРБ изпитах необходимост да се поясня:

Дали акциите на държавата днес са кьорфишеци, дали някой не се опитва да си разчисти сметките, дали покрай промените в здравеопазването, образованието, усвояване на фондовете няма пак да се правят трикове, не се съмнявам, но също съм убеден, че след тези акции, дори направени с този човешки МАТРЕАЛ, и с тази стойностна инфраструктура, благодарение на една добронамереност ( може и 20% от максималната, но не 0% или минус ) България трудно, бавно и с много мъка и усилия ще се променя. И ДНЕС това е единствената й възможност. Всичко останало е шменти капели.

Няма коментари: