сряда, 17 февруари 2010 г.

Едвин Сугарев отново за "загадките"

Просто мисля, че би трябвало да се види този линк:

http://www.svobodata.com/page.php?pid=2596&rid=29&archive=#comments

“Аз не съм в такива отношения с тоя гном смрадлив Атанасов, нито пък с неговата оперетна фигура Емануил Йорданов, че да ходя да ги моля. Не съм ги молил, нито са ми на ранга, нито са ми близки – как ще ги моля? Вие дойдохте ли мен да ме помолите – не, защото не се познаваме. Аз с тях не съм близък, за да ги моля.”



Никола Филчев, бивш главен прокурор на България; бивш посланик на същата в Казахстан



Филчев проговори. Оказа се, че не се е запилял някъде по света, след като дезертира от посланическия си пост в Казахстан и зачезна в неизвестна посока. Тук бил, кротко мърдал ушички на Първа частна улица – тази с бариерата, показана наскоро по всички телевизии. Улицата на баретите, където обитава внушителен апартамент в респектиращо съседство с Трактора и Хамстера; в билдинг, собственост на същите (злите езици твърдят, че те му били подарили и апартамента).

Няма коментари: