четвъртък, 24 септември 2015 г.

Качествена литература


Илиян Василев, Фейсбук

 Боже какъв писател, какъв роман! Сигурно съм последен от всички Ви, но съм потресен от това какви велики българи е могла да погребе "посредствеността" на тоталитарния строй. 
Ако не сте го прочели - знайте, че такова откритие се случва твърде рядко в живота. Вероятно не е лесен за съвременните хора, трудно смилаем е за младите, но такава картинност и съвършенство в изказа!? Този човек трябва да получи своето признание - виждам, че е получил много награди, но трябва знак от държавата и лидерите ни. 


Милка Рускова: "Калуня-каля" е кулата, която цял живот строиш


Абсолютно съгласен!? Най-добрият български роман за последните 40 години! Бях "допуснат" между 72-ма на "състезанието" Ръкописът. Председателят на журито - Ваня Щерева - ми разкритикува романа и ме открехна, че когато тя започвала да пише най-важно била работата с редакторите...Моите пък редактори ме харесваха, а единият от тях ми беше казал - ако не го харесат значи не разбират smile emoticon....Така или инак, по едно време, при една от срещите с журито споделих, че за мен най-добрият роман на последните 40 години е "Калуня Кала". Ваня Щерева не го беше чувала, а другият член на журито, - Захари Карабашлиев, направи физиономия в знак, че не одобрява тома ми мнение. smile emoticon

Няма коментари: