неделя, 4 декември 2011 г.

"Технология" за спасение?

ВЪЗМОЖНИ СТЪПКИ КЪМ СЪЗДАВАНЕТО НА НОВА ПОЛИТИЧЕСКА ФОРМАЦИЯ
2 Ноември 2011
Владимир Стойчев
http://www.svobodata.com/page.php?pid=7412&rid=154

За г-н Шуманов относно това:

"И разбира се, неопетнени хора, които да изготвят програма, специалисти, които не са свързани и не се страхуват от комунистите има и в България и в чужбина. Аз лично познавам такива и мога да гарантирам персонално за тях.
Спомням си, че когато събирахме подписка с решаващато участие на уважаемия "Б" в знак на протест срещу проекта "АЕЦ Белене", се включваше един индивид с ник "Л.Станев" и беше единствения опонент. Сега забелязвам, че комунягите са стегнали редиците и пълнят всяка статия, която засяга темата за нова политическа формация с много баласт и плява! Това ме кара да си мисля, че са наплашени от евентуален положителен развой на тази идея.
Разбира се своя принос дават и костовистите, като уважаемия Корбалаев и уважаемия анализатор, но това е разбираемо до момента, в който се изясни дали ще се партнира с ДСБ, или не. Лично аз смятам, че трябва! "


Г-н Шуманов аз бих предложил новият проект да разработи ред идеи и "технологии" за реформи в обществото, което би могло да послужи за създаване на програма за спасението на България.

Коя партия ще успее да убеди и увлече хората по и с тази "технология" ще го реши бъдещето - нова, стара, комбинирани... Ако изобщо.

Аз мисля, че програма минимум е да се направи опит за създаването на тази "технология". Един списък на ключовr теми, една схема на обществото, необходими стъпки за спасение, евентуални начини за постигането им.

Няма коментари: