четвъртък, 28 януари 2010 г.

Щрихи от "характера" на ББ


Щрихи от за характера и навиците на Бат Бойко:















Дянков и Цветанов са моите слънчица

Бойко Борисов, премиер

- Казахте веднъж, че баща ви би казал: "Сине, ти си будала". Чувствате ли се така понякога?
- Каза: "Як си, сине, ама си будала". Защото бях си дал всичко на едни приятели. И той каза: "Добре де, ама може ли да си дадеш всичките работи на тях?" И тогава така каза: "Як си, сине, ама си будала".
- Казахте пред Росен Петров, че сте слънчице? Кои са вашите слънчица в живота?
- Е, той ме пита дали съм добър. Ето го Дянков, той е моето слънчице сега. Ако намери пари и за всичките реформи, това е моето слънчице.
- Разчитате на него...
- И на него, и на другото слънчице Цветанов, и другите слънчица из кабинета. Но сега ми е най-важен Дянков.
- Ревнив баща сте. Продължават ли да ви ядосват дъщерите?
- Ядосват ме. Винаги се намира някой да се върти там.
- А строг ли сте?
- Към тях не съм строг, но не искам да идват у нас приятелите им. Като дойде време да се женят, тогава да идват. Сега нямат работа там.
- Няма ли да е по-стресиращо направо да ви покажат бъдещия си съпруг?
- Това е като инжекция, бият ти я веднъж и наведнъж. Няма да те подбоцкват само. Казал съм: "Който ще е мъж, той да идва у нас, другите не ми трябват". Те да си избират и това, което си изберат, това ще си влачат.
(В студиото на Би Ти Ви след участието в предаването "Нека говорят")


Всъщност се оказва деликатен човек щом може да нарича някой "слънчице". Също ми направи впечатление, че като малък си е давал всичко на другите. И аз като малък си давах всичко на децата и бях будала, но за разлика от него не бях як. :)

Прави впечатление патриархалния му нрав, което говори и за остатъчност на възрожденски морал и религиозност.

Няма коментари: